15 февруари 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство 52 Обзор

Здравейте отново от мен Te4eto. Моят обзор ще е кратък. Благодаря на всички, които се включиха в предизвикателството по рецепта и „сготвиха” не много, но хубави картички. Мисля, че всички се постарахте в ястието да има и щипка любов...
Ако знаете само колко ме затруднихте... две картички ми легнаха на сърце и смятам, че едно от двете момичета ще е ощетено - Bilba и Gery, вие сте фаворитките ми. Bilba заради невероятно сладкото зайче, заради хитрия надпис, кламера и цветовете. Gery, както казах в коментара – картичката ти е вълшебство!
И понеже трябва да избера само едната ще се спра на Gery. Bilba, за да не се чувстваш мнооого ощетена ще ти изпратя утешителна наградка.


Gery, освен че печелиш наградата на Te4eto ти си и Картичкофурия на седмицата. Можеш да използваш специалният банер като добавиш КФП 52 4 - 14 февруари 2011г.
Честито!

В Картичкофурийското Трио избрано от Картичкофурии се нареждат по реда си на участие:

Teddy


Kras


Данка


Честито момичета, можете да използвате специалният банер "Картичкофурийско трио"

Картичкофурии
КФП 52 4 - 14 февруари 2011г.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас.
Желаещите да зададат предизвикателство в блога моля да прочетат страницата Как се задава предизвикателство.


Все още имате време да се включите в Картичкофурийско предизвикателството № 53 "Love is" на Greta`s Art.
Крайният срок за него е 23.59 часа в понеделник 21 февруари.

Каня ви да се включите и в новата Картичкофурийска инициатива - Картичкофурийска география.

2 коментара:

Teddy каза...

Толкова се радвам! Благодаря!

~Gery~ каза...

Ето на това му се вика изненада:)
И аз на мястото на Течето бих се поизпотила да избера победител сред толкова интересни и красиви картички, обаче съм ужасно щастлива, че именно на мен се пада честта да пея Победния химн хихи:)
Благодаря! С удоволствие ще си закича блога с почетната титла:)

Честито и на Билбето и на трите отличени, сладурани! Картичките Ви са наистина страхотни!:)