16 октомври 2010 г.

Картичкофурии стават на 9 месеца - повод за празнуване ,BLOG CANDY... и още нещо.

Вече сме с още три месеца напред в живота на блога Картичкофурии.
Празнуваме отново всички заедно навършването на девет месеца на Картичкофурии.
Едно топло местенце, където всеки, който обича ръчно направените картички може да намери своето място.

За това и ви даваме шанс да спечелите Третото Картичкофурийско BLOG CANDY!

За тези девет месеца в Картичкофурииските предизвикателства участваха 126 картичкофурии с почти 1470 картички. Много от вас станаха победители в предизвикателствата и спечелиха чудесни награди. Искам да благодаря на всички, които задават предизвикателствата, всички които участват в тях и на последователите на блога и на страницата на блога във Фейсбук. Всички вие правите съществуването на този блог възможно. Благодарение на вашето участие и съпричастие Картичкофурии успява да привлича все повече нови хора в редиците на любителите на картички.

Рубриката Картичкофурийски дебют, която в края на месеца ще бъде публикувана за 9 път също има своите участници. В нея дебютираха 50 нови картичкофурии. Част от тях продължиха да участват и в следващите предизвикателства. Надявам се все повече нови хора да се включват в Картичкофурийските предизвикателства.

Искам да благодаря на всички картичкофурии, които участваха със свои картички в двуседмичното предизвикателство Да дарим за SOS Детски селища - България. В блога бяха публикувани над 130 картички, но в действителност дарените и изпратени на г-жа Елиета Попова са доста повече. Надявам се всички прекрасни картички много скоро да се подарят и парите да отидат при децата.

Отбелязахме и Световният ден на Кардмейкинга като си разменихме картички. В размяната се включиха над 50 човека.

Блогът Малки Картичкофурии също се радва на своите малки картичкофурии.В шесте игри от неговото създаване взеха участие 51 деца на възраст 4- 14г. с прекрасни 174 картички.
Малки Картичкофурии продължава да търси спонсори за своите нови игри. Както и предложения за съвместно сътрудничество.Ако искате да станете наш спонсор, моля пишете на имейла на блога, или се свържете с мен на скайпа ми desita_vr. Можете да пишете и на страницата ни във Фейсбук. Нека приобщим нашите деца към толкова вълнуващото хоби на ръчноизработените картички.

Продължава нашето чудесно сътрудничество с "Двете Елши", онлайн магазин, от който можете да си купите така нужните материали, да почерпите идеи, да контактувате с други любители на картичките. Всеки последен петък от месеца те пускат предизвикателство в блога Картичкофурии и избират победител, който получава щедра награда.

Нашите последователи във Фейсбук вече са 495 човека. За съжаление малка част от тях правят картички, но пък знае ли човек. Може Кардмейкинга да се окаже заразен.

Картичкофурии е място, в което всеки може да бъде в две роли и като участник и като предизвикващ останалите. Можете да участвате и да покажете какво можете, а също така и да спечелите предложената награда. Можете да предизвикате всички желаещи да участват да създадат картички по предложената тема и да наградите един от тях. Нека нашето съвместно сътрудничество продължи.
Искам да помоля по-новите ни участници да не се притесняват също да станат предизвикващи и да ни покажат своите идеи. Всички сме били нови и всеки би могъл да измисли тема и да приготви награда, която би зарадвала всяка картичкофурия - набор крафтърски материали от собствените колекции:)

Ето това е наградата, която един от вас ще спечели в нашето Третото Картичкофурийско BLOG CANDY!

Спонсор на наградата отново е Krissbal.

В наградата са включени
12 листа 6х6 от серията на Dovecraft "Източни обещания "
1 лист картон А4 Металик 300гр. - червен
1 лист картон А4 Металик 300гр. - снежно бял
1 лист релефен картон А4 220гр. - черен
1 лист ръчно правена хартия А4 с цветя и листа
30 бр.Полусферични перлички - праскова
30 бр.Полусферични перлички - крем
10бр. Декоративни розички - червени
10бр. Декоративни розички - бели
10бр. Декоративни розички - розови

Освен всичко това към наградата са включени 11 листа ръчноизработена хартия от Greta's Art, подарък за победителя от собственичка на магазина Грета. Мила Грета, сърдечно ти благодарим за подкрепата!

Блог кандито стартира днес 16 октомври 2010г. и ще приключи точно на 25 октомври 2010г. в 24.00 часа.
Кой е победителят ще узнаете на 26 октомври 2010г.

За да участвате от вас очакваме:

1. Да напишете коментар към този пост, който да съдържа Вашето мнение, препоръки, предложение, идея и прочие за блога във всеки един аспект. Благодаря предварително на всички за коментарите и съветите. Те ще са особено ценни за бъдещата дейност на блога.

2. Да добавите ПОСТ - публикация със снимка и линк към нашето канди в своя блог.

3. Можете да станете последовател на блога и да сложите в своя блог един от рекламните банери, които са в страничната лента. Също можете да стане последовател на нашата страница във Фейсбук, а и на тази на Малките Картичкофурии. Това не е задължително условиe за участие в жребия за наградата.

Искам да се извиня предварително на всички участници от други държави. Наградата може да бъде спечелена само от участник българин, независимо от това той къде живее.

В кандито могат да се включат и хора, които нямат блог. Моля ги само да оставят имейл за връзка в поста си.

И понеже в миналото канди имаше написано за проблем в търсенето на старите предизвикателства искам да кажа, че съм променила заглавията на предизвикателствата назад във времето. Те вече не са Картичкофурийски предизвикателства, а са записани само като КФП и съответния номер. Надявам се така да ви улесня в търсенето.

Любимият на всички Мечо Пух е казал "Колкото повече, толкова повече!", за това и аз съм ви приготвила още нещо по повод празника!
Картичкофурийска анкета, която ще донесе още една награда на някого от вас. Прочетете въпросите от анкетата, отговорете на тях и ни изпратете отговорите на имейла на блога. Можете да го направите като напишете отговорите си в самия мейл или в отделен файл, който да прикачите съм мейла си. Крайният срок за анкетата е също 24 ч на 25 октомври. Един от участниците в анкетата ще спечели награда.

Участието ви в Кандито не зависи от участието ви в Анкетата. Можете да участвате и в двете или само в едното по ваш избор.

Искам да благодаря на всички картичкофурии, които участват, пускат задания, пишат коментари. Благодаря ви, че подкрепихте блога и че благодарение на нашите общи усилия той продължава да съществува и да привлича нови хора. Всяко ново лице е една малка крачка напред в разпространението на любимото ни хоби Кардмейкинга.

Иволина

35 коментара:

Hristovica каза...

Честит 9-ти месец на страхотните Картичкофурии!!!Обожавам този блог!!!От около два месеца знам за същетвуването му и от тогава няма ден в който да не съм го посетила.А през септември бях една от дебютантките в него.Едно от малкото неща които бих искала да бъдат променени е времетраенето на предизвикателствата.За съжаление,както повечето хора и аз нямам много свободно време и ако времетраенето на игрите се увеличи поне с 1-2 дни ще съм много доволна.Целувки

krechi каза...

Здравейте! Честит 9-ти месец!
Според мен би било добре предизвикателството да се увеличи с още една седмица- така ще можем да комбинираме повече различни предизвикателства.
Поздрави от Бургас!!!

unicorn каза...

Честит пазник на всички:)))))))Много сте ми сладички и нямам ама никакви препоръки ,защото всичко е супееер:)))Много си ви обичкам и да ви кажа май съм си пристрастена:))))Желая на всички само хубави мигове и много креативни идеи:))))

Целувки:))

kenli каза...

Честито на всички Картичкофурии!Толкова съм се сляла с този блог, че той е първия който отварям сутрин като седна на компютъра. И има защо - много научих, много ще научавам убедена съм в това, много релакс и очарование лъха от всяка картичка на всяко едно предизвикателство. какво повече може да се изисква от едни блог - да ти е приятно да го отвориш. А пък, когато си видиш името на победител или в топ 5 , направо летиш. Успял си да се промъкнеш някак си между тоооолкова много красота, изящество и майсторство! Затова - БЛАГОДАРЯ на всички, които творят и ни правят съпричастни към това!

Le каза...

9 месеца! Това идва да значи, че нещо ново ще се роди съвсем скоро!!!
Прекрасно е всичко Деска, твоите усилия са големи и ценни, за това всички тук се чувстваме уютно и загрижени.
Прекрасно е!
Празника е твой.
9 месеца!
Предстои раждане на нещо ново!
и съпоставено с блога, пожелавам това да е идея, която ще увеличи последователите със стотици.

verdji каза...

Честит рожден ден:) Все повече ентусиазъм и красота:) И все повече приятели, на които да подаряваме картичките:)

Като няма на кого да ги подариш или дариш или продадеш се губи тръпката.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Честит празник на всички Картичкофурии!
Девет месеца - минаха някак си на шега.
За това кратко време блога на Картичкофурии придоби завидна популярност...
Деси, благодаря от сърце - без теб всичко това нямаше да бъде реалност!Марианка, Рали и екипа на Двете елши, Грета....на вас също благодаря! Да сте живи и здрави и много сили да продължите, защото и аз като Деляна искам докато пия сутрешното си кафе да имам възможност да се пренеса в нашето си местенце - пълно с красота, чудеса и очарователни нещица.....Много творчески ентусиазъм да има за всички ни , нестихващи вдъхновения , креативни творения, много усмивки и поводи за усмивки - с нас света е по-шарен, по-богат, по-слънчев и по-красив!
Да се множим занапред и на година да се преброим....да сме със стотици повече от сега....
Пък и както предрича Ле - дано да ни се случи нещо ново, нещо различно, нещо вълнуващо - може би от всички нас зависи.....
Още веднъж - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, КАРТИЧКОФУРИИ!!!!

Прегръдки за всички!

miona каза...

Честито 9 месеца Картичкофурии!!! Деси страхотна работа през тези месеци, много ми хареса поста ти- прочетох го на един дъх; аз следя блога от самото му начало и въпреки че така и не си направих свой искам да пожелая на теб и на всички момичета- участници, спонсори и любители на кардмейкинга - не спирайте да вдъхвате живот и красота на своите творения!!!
Честито още веднъж!!!Съвсем скоро ще очакваме годинката ;) надявам се още повече нови попълнения в редиците на Картичкофурии!!!

Boryana каза...

Честито! Само още 3 месеца и блогът ще направи първата си годинка. Много се радвам, че съществувате!
И аз бих предложила за удължаване на срока на предизвикателствата. (;

Rumilina каза...

Здравейте и честит празник на всички книжни феи!
Благодаря на прекрасните дами, които са се захванали с тази приятна, но не лека работа.
Бъдете сигурни, че след тези девет месеца в сърцата и душите ни се е родила много радост и щастие, благодарение на вас и на нас участниците в предизвикателствата. Блогът "Картичкофурии" е моят пристън за кратка, но сладка почивка от работния ден и домашните задължения.
Предложението ми за блога е следното: В началото на всеки месец да се задава предизвикателство отделно от основното с излъчен победител в края на месеца, като темата му да е съобразена с това какъв празник /народен, национален, първа пролет, еньов ден/ има през съответния месец, рожден или имен ден на известни личности. Пожелавам на всички слънчеви лъчи, а на блога нови последователи и приятели.

Rony каза...

Честита девета месечинка на Картичкофуриите!!! Много благодарности първо на Деси, която като една неуморна фурийка, се грижи за прекрасния блог, а това никак не е лека работа. Деси, страхотна си, благодаря ти за ентусиазма и продължавай все така!!! Благодаря и на всички Картичкофурийки!!! Хубавото на този блог е, че се включват много хора и го превръщат в цветно място изпълнено с вълшебства!!! От както се запалих по картичкоправенето не е имало ден без да посетя любим блог,а един от най любилите ми е този!!!
Немога да дам съвет, но мога да кажа какво ми се иска. Дано някой ден, да започнем да си правим срещи и сбирки с цел, да се учим една от друга и да творим заедно!!! За мен би било изключително удоволствие да работя с Вас и да обменяме опит!!!
Още веднъж честит празник и само напред!

Neli каза...

Честити 9 месеца на всички картичкофурии! Поздрави и благодарности на тези, които се грижат за този блог и за 9 месеца го направиха любимо място на много хора.
Честит празник!

Neferet каза...

Честито и от мен! :)
Макар да съм съвсем нова, зелена и непозната тук, вече виждам, че това е едно страхотно място, бликащо от фантазия, красота и изобретателност, и ви поздравявам, че вече толкова време го поддържате свежо и вдъхновяващо. Желая ви да продължавате в същия дух и да намерите още много запалени последователи, които да правят блога още по-шарен и весел.

Колкото до идеите... Бих се радвала, ако в или към блога включите и туториали за правене на картички, създадени от самите картичкофурии. Един вид обменяне на опит, идеи и техники при създаването на картички. Тези публикации биха могли да се пускат направо тук или да се показват като линкове към блоговете на създателите им. Смятам, че това ще е интересно и полезно не само за тепърва навлизащите в кардмейкинга, но и за тези, за които това е редовно хоби.

Поздравявам всички картичкофурии и благодаря за чудесните картички, с които радвате очите ми!

Kras каза...

Честит празник - 9 месеца
Благодаря,че правите интересни предизвикателства и за възможността да се запиша в новото Candy Blog.

Маги каза...

Честит празник,Картичкофурии!
Пожелавам ви още много последователи, свежи и креативни идеи!

Valchen каза...

Честит празник и от мен!!! Въпреки че съвсем отскоро следя блога, той много ми харесва и май започвам да се пристрастявам и към блога, и към правенето на картички;)))
Като препоръка, аз също се присъединявам към това, че може да се увеличи периода за изпращане на нашите творения. Понякога, колкото и да имаме желание, може да ни липсва време или някое печатче, цветенце, пнделка, които трябва да си набавим;)))

blue_dream каза...

Поздрави сърдечни и от мен за празника! Специално на Деси и всички творящи, които задават предизвикателствата! На мен не ми стига времето, да се включвам във всички, пък и нямам толкова идеи... Притеснявам се, че не съм толкова добра като вас и така... Иначе моето предложение би било да има от тези предизвикателства със скечовете... Предполагам, че ви се иска да е нещо по-различно от останалите и да не се повтарят нещата, но това ми хрумва сега :) Успех и за напред!

Te4eto каза...

Канди! Кандидатирам се и аз - че то закъде без мен :)
Честит празник мили сръчни неуморни пчелички! Честит и на теб, Деси! Желая на всички много ентусиазъм и креативност!
Забележки и препоръки нямам.

fragola каза...

Честито и от мен!Аз лично следих блога почти от самото му начало, но дълго време не смеех да се престраша да участвам.И все пак :) рискувах и не съжалявам.Запознах се със страхотни картмейкъри(доколкото можах от блоговете ви, за съжаление не успях да дойда на старозагорската среща да се запознаем лично) и почерпих много идеи.Благодаря ви момичета ВИЕ сте моето вдъхновение.

Milina Jordanova каза...

Честит празник и от мен! И аз като някой от момичетата съм съвсем нова. Тук при вас много ми харесва и се чувствам като у домаси! Всички предизвикателства, които правите, както и наградите към тях са страхотни и съвсем скоро ще се включа. Присъединявам се към препоръките за удължаване на сроковете, както и към идеята за техники на майсторене на картички! Желая ви много успехи и последователи! Дерзайте в същия дух!

suzi71 каза...

Честит празник !
Много пъти когато съм в творческа депресия , някое ново предизвикателство ми помага да създавам нови неща !Всичко е прецизно изпипано до най-малкият детайл !Успех !Благодаря !

ALI-BALI.CARDS каза...

ХЕЙ хей станах ли толкова, леле леле . Хайде честит празник на всички нас и на Деси основно, наистина усилията ,които полагаш са страхотни, изпълнени с красота и нежна феерия на цжетове и .. още нещо.Една мъничк амагия ,която си е само наша, на всички нас които сме тук с теб. Аз скоро не съм участвала в предизвикателствата,но малката ми има проблемчета. Още веднъж честит празнк и наздраве Деси, :))))))))

- каза...

Блогът е чудесен, идвам тук за да си почивам и ми действа като хапче против умора :) Предизвикателствата дават храна на фантазията и творческото мислене,какво повече може да иска човек?
Благодарност към стопаните му и много здраве и сили им пожелавам, за да го стопанисват и занапред!
Честита младенческа възраст, картичкофурийско блогче! Нека бъде сбъдване на най-смелите планове и надежди!

Irena каза...

Честити ни 9 месеца.
Много се радвам че съм една от тези които са част от Картичкофуриите почти от самото им начало.
Поздравявам всички вас които се грижите този блог да е това което е!
Пожелавам ви още много поводи за радост :)
Нямам забележки и препоръки.
Продължавайте все така да ни радвате!

Addii каза...

прекрасни сте!и много още по 9 да празнуваме заедно

siskus каза...

Ехо за къде без мен!Честит празник Деси,наистина празника е твой,защото ако не си ти и Картичкофурии нямаше да има!!!!!Аз забележки нямам,всичко е ясно,точно....перфектно!!!Нека да отпразнуваме 9 година!!!!Дано сме живи и здрави!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ne11 каза...

Ах колко бързичко хвърка времето, не мога да повярвам, че само преди 3 месеца писах поздравления за половинка годинка :) Толкова много се радвам.
Не се сещам за нещо, с което да се подобри дейността или каквото и да било. Нещата са просто прекрасни. С цялото настроение, което внасяте в деня на хората, хоито следят блога.
Благодаря от все сърце. Успех!

Cvety каза...

Хей, здравейте! Честит празник и от мен!
Честно казано, днес ви открих, картичкофурии.. и веднага ме грабнахте :)
Не съм с достатъчно опит, както участващите в предизвикателствата ви, нито имам собствен блог, но това не ми пречи от тук нататък да следя редовно какви ги вършите, както и да ви пожелая още много последователи, още много чудни картички да създадете и да радвате всички около себе си! Препоръките - по нататък, като имам повече наблюдения, на този етап ми изглежда прекрасно :)

Цвети Коцева каза...

Честито Ви деветомесечие мили картичкофурийки.
От скоро съм в тази дейност с правенето на картички, но наистина съм благодарна, че Ви открих и Ви поздравявам за създаването на този блог, където има толкова много красота и идеи. Хубаво е , че сте създали място, където можем да представяме творенията си, а и тези задачки – закачки са много интересни и вдъхновяващи.
Вие успяхте да ме стимулирате до такава степен, че за няколко дни създадох и собствен блог с няколко картички, за да мога да се включа в третото картичкофурийско BLOG CANDY и анкетата.
Поздравления за начинанието Ви и успех с вълшебните идеи.

Цвети Коцева каза...

Упс,за първи път пускам коментари в блог и естествено, че нещо ще объркам.
И още веднъж пожелавам Ви много успехи.

DD crafts каза...

Честит Празник!!!
Много усмивки и вдъхновение!

Sweetnes каза...

Честит празник Картичкофурии !Пожелавам Ви да творите все в същия дух - красота и да я споделяте с нас !Редовно посещавам блога и през септември бях една от дебютантките в него. Една препоръка за напред да публикувате повечко съвети относно техниката и начина на изработване на картичките :)

Mila каза...

Здравейте и от мен! Честит празник на всички увлечени по това невероятно изкуство!!!
Желая още безброй много пъти по 9 месеца да се празнуват :).
Относно препоръки и забележки-нямам, а и как да имам, като от много време не участвам в Предизвикателствата. От време на време намирам някой свободен час да измайсторя по някоя и друга картичка- ей така без да има нещо общо с предизвикателствата, но с удоволствие открадвам малко време да разгледам какви красоти сте създали и да се пренеса в един спокоен и вълшебен свят.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС, ЧЕ ПРАВИТЕ ДНИТЕ ПО-КРАСИВИ И ШАРЕНИ!!!

Ганима каза...

Хем имам чувството, че отдавна го има блога, хем, че сякаш вчера е започнало всичко :).
Честит празник на всички картичкофурии!

Kaxala каза...

Честит празник и от мен!
Вече не си спомням как точно открих този чудесен блог, но много се радвам! Преди няколко месеца нямах и представа колко много ще ми хареса това хоби и че ще започна редовно да се занимавам с него. Благодаря ви, че ви има! Приятелската атмосфера, която витае наоколо, е неповторима!