28 септември 2010 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 34 - Обзор

Седмицата, в която аз задавах тема за картичкотворене от страниците на Картичкофуриите вече мина, приключи гласуването за предпочитана картичка от всички включили се, изтече срока за записване за моето blog_candy.
Така, че е време за раздаване на подаръците.
По темата „Довърши изречението С ухание на ...” се включиха 36 автора с 58 прекрасни уханни картички.
Искам да изкажа сърдечните си благодарности на всеки един от вас за прекрасните проекти, носещи в себе си истинско ухание на спомени и мечти, аромат на цветя и бриз, мирис на кафе и Коледа, които споделихте с текст и снимки.
За мен беше истинско удоволствие да се потопя в този букет от ухания, да се докосна до всичката красота, която сътворихте и споделихте в това предизвикателство.
Наистина ми се иска да можех да подаря на всеки включил се автор по нещичко сега, но се надявам, че и това ще стане някой ден. Но към момента условието си е условие и трябва да излъча три картички, чиито автори ще получат от мен първоначално определените наградки.
За мен една картичка е вълнуваща и изключителна, ако самата тя говори, ако те покорява още в мига, в който я видиш. Когато носи своето собствено излъчване и приказка, своята индивидуалност, своето ухание. И затова в този случай мога да кажа, че по-скоро не аз избирах картичките, а те мен.
Картичката, която освен тази наградка

ще получи за своя автор и приза Картичкофурия на седмицата е Морското ухание на очакващата, припламваща и никога негаснеща любов


Този приз за Миленка беше двойно подпечатан благодарение и на Ароматът на кафе, носещ се във въздуха и преливащ в спомени и мечти


Още две картички печелят със своето ухание и аромат за своите автори по нещичко от мен

Уханието на топъл, прясно изпечен хляб и кифлички на Лени

и Уханието на топлина и уют, лъхащо от кухничката на баба, изпълнена с аромата на току що изпечен кекс и бисквити на Деси


На база на получените резултати към 18.30 часа на 27 септември, който срок беше определен като краен за анкетата, която пуснах в моя блог,

картичката, оказала се най-предпочитана от посетилите и гласували в този период е под номер 6 –


Честито Arcadia! С дъх на смола и снежна Коледа ти печелиш ето тази наградка от мен


С помощта на рандом-генератора беше изтеглен номер от списъка, включващ всички участващи автори със съответните картички в предизвикателството + оставилите коментар под публикацията за моето blog_candy в блога ми.


И късметът беше на страната на


Честито на Nadet:o)! Ти получаваш това подаръче от мен


Реших да отбележа и един дебют, едно ново попълнение в редиците на картичкофуриите – blue_dream, чийто Морски полъх й донесе картичка и джунджурийки от мен.
И тъй като не съм се включила в сладурската размяна на картички между картичкофуриите по случай 2 октомври – световния ден на cardmaking-а, реших за себе си да отбележа този ден като се самоорганизирам и изпратя картички на още няколко автора, чиито уханни творби също искам по някакъв начин да отлича. А именно (по реда на тяхното включване):
10. Bearkis

14. Netty

24. krasmirа

25. Юлия Андреева

И предварително се извинявам, че няма да успея да изпратя картичките така, че да ги получите специално на този ден, но със сигурност закъснението ще бъде само в рамките на допустимите граници. :)))
Искам да отбележа и още два автора,
38. Suzi

42. Lidiya

чиито уханно-сладурски картички ги включиха в моя списък на хората, на които ще пратя по нещо изработено от мен по инициативата handmade подарък. Отново това включване е от моя страна, което не ви задължава с нищо. За повече подробности очаквайте скоро публикация в моя блог.
Очаквам всички споменати по-горе автори да се свържете с мен на doichinova@abv.bg, за да мога да ви изпратя нещицата възможно най-скоро.
И още веднъж благодаря на всички за ентусиазма, с който подходихте и уханните красоти, които сътворихте !

След толкова подробен и описателен обзор мога да кажа само БЛАГОДАРЯ Светле, че го написа вместо мен и за прекрасната награда, с която си ме наградила.
Сигурна съм че този обзор ще зарадва страшно много хора.
Миленка ти като Картичкофурия на седмицата можеш да използваш нашият банер като добавиш КФП №34
17-25 септември 2010г.

На мен ми остава само да ви напомня, че все още имате време да се включите в тазседмицното предизвикателство на Светлито като част от екипа на Елшите Наздраве. Крайният срок за участие в него е 12,30 в събота 2 октомври.

2 коментара:

~Gery~ каза...

Честито на многобройните победители!
Браво ан Светлето за старанието и хъса, с който постави това страхотно предизвикателство!
Аз не успях да участвам, но много се радвах на всеки един проект и съм наистина очарована от показаните картички:)
Продължавайте в същия дух, момичета:)

Lidiya каза...

Благодаря ти, Светле! И честито на всички наградени и отличени!