23 септември 2010 г.

Списък за размяната на картички по случай 2 октомври

40 участника в размяната. Това си е рекорд. Над два пъти повече от миналата година.
Принципа на размяна е следния - изпращате картичка на човека, чийто ник е под вашия, а на вас ще ви прати този, който е над вас. Последният в списъка изпраща на първия. Адресите би следвало да си размените вие помежду си. Ако обаче срещате големи затруднения да се свържете с получателя на вашата картичка пишете ми. Ще се опитам да помогна.

Here is your sequence:

38 ralyko
4 Г-жа Шуши
16 Нети
18 Рени
12 Ганима
11 МаЛе
15 Ble6tu4ka
13 alneon
25 Krissbal
19 siskus
31 Lidiya
17 Лара
1 nana_cool
8 chiges
24 Мими
37 Rumilina
29 Иренка
6 rony5174
7 ~Magi_TM~
3 anubhis
23 bellaG
5 danka62
33 Neli
39 Ralibali
34 Anarhia99
21 bearkis
9 Despina
20 Donika
10 Аnchett
36 miona
35 Nice^day
14 Пипиту
32 avocett
26 Caramell_2004
28 mimimira
2 Te4eto
27 unicorn
30 arcadia
40. Златоена



Правя малка корекция на списъка, понеже се оказа, че Рена и Рени е един и същ човек. Затова се разбрахме с нея да махна Рена и да остане само Рени.
Срока за изпращане на картичките е 2 октомври, тъй като все пак идеята е да отбележим празника на кардмейкинга.
Можете да направите нова или да изпратите вече направена картичка. Вие си решавате.

8 коментара:

Kaxala каза...

Жалко, бях извън града няколко дни и съм изпуснала! Нищо, догодина :)

Ivolina каза...

Kaxala, аз писах в блога ти, но да напиша и тук. Кречи също е пропуснала да се запише и и предложих вие двете също да си размените картички. Ако си съгласна можеш да се свържеш направо с нея.

BEARKIS каза...

Привет!
Моля за съдействие-адреса на Despina;ако тя прочете тук,да ми пише в блога-artwork,или имейла- Bisiwolf@abv.bg

kenli каза...

Аз пак нещо съм пропуснала! Няма ме в списъка! Нещо може ли да се направи по въпроса или вече е късно?
И аз искам да празнувам...

Rumilina каза...

Моля № 29 Иренка 6 rony5174 да ми напише адресът си на rumilina@abv.bg

Neli каза...

Моля, №39 Ralibali да ми изпрати адреса си на nn_ee_ll_ii@abv.bg

Neli каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Картичкофурии каза...

Делянче освен да си разменим двете с тебе. Защото повече никой не се е обадил, дето да иска да се включи в размяната.