25 август 2010 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 30 - Обзор

Май съвсем съм се отплеснала по последните ваканционни дни и не съм писала обзор.
И така приключи и 30-тото Картичкофурийско предизвикателство - "Едноцветна картичка".
Участниците са 30, а картичките 50.
Благодаря на всички за прекрасните картички. Много красиви едноцветни картички сте направили.
Както знаете през август няма да има седмична награда, но пък ще има Картичкофурия на седмицата.
Моят избор е Данка, която участва със 7 прекрасни картички.
Това са двете, които най-много ми харесаха:



Данка, като Картичкофурия на седмицата вие можете да използвате нашият банер и да добавите към него КФП 29 13-21 август 2010г.

Освен картичките на Данка искам да спомена още трима участиници и техните картички. Признавам си, че ми е изключително трудно да направя избор от толкова красиви картички. И тъй трите избрани от мен са
1. Маги, с двете много сладки и нежни бебешки картички.


2. Rumilina, със стилната и елегантна картичка за златна сватба.


3. Ганима, заради чудесната оранжева картичка в семпъл и елегантен стил.


Картичките са подредени по реда на участие. И пак казвам, че всички, абсолютно всички са направили чудесни картички. Много красиви и всяка със собствено излъчване.

Благодаря ви отново, за участието и за чудните картички, които направихте по второто лятно предизвикателство.
А тук можете да ги видите събрани на едно място:


Не пропускайте и възможността да спечелите наградата, която дава Грета и посетете новооткрития и магазин Greta`s Art

Какво трябва да направите, за да спечелите, можете да прочетете ТУК

Искам да напомня, че можете да се включите и в Картичкофурийско предизвикателство № 31 "Шерше ла фам".
То приключва в 12,30 в събота 28 август.

5 коментара:

BEARKIS каза...

ЧЕСТИТО на Данчето!!!!
Поздрав и за участничките в Топ-3!!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря на Деси от сърце за присъдения приз - радостна, горда и щастлива съм от факта!Честито и на останалите от топ 3 !
bearkis, Благодаря и на теб! - целувки!
Хубав, усмихнат и прохладен ден на всички!

Addii каза...

Честито Дани!Страхотни са неща ти !

Маги каза...

Дани,честито!:)
Деси,страхотно ме зарадва,че съм в топ 3. Благодаря! :)
Честито и на Rumilina и Ганима!

Ганима каза...

Уау! Изненадах се и много ме зарадва, че съм попаднала в топ 3.
Честито на всички! :)