2 април 2010 г.

КФП № 11 Празнична картичка

Здравейте от мен, Ivolina.
Първо искам да се извиня, че толкова късно пускам предизвикателството. За съжаление имах технически проблеми и закъснях.
Тъй като само един ден ни дели от големият християнски празник Великден, то сигурно всички са обзети от трескава подготовка за празника.
За това и темата този път ще е такава празнична. Направете Празнична картичка.
С нея можете да празнувате всичко - Великден, Рожден ден, Имен ден, Раждане на бебе, Сватба, дори Коледа. Въобще изразете празничното си настроение с една картичка. Както казват в една реклама повод за празник може да е това, че е вторник, а някой празнуват в сряда.
Така че хайде да празнуваме заедно.
И тъй като явно и аз съм запразнила вече, то нямам възможност да ви покажа нито вдъхновяваща картичка, нито наградата, защото в момента сме на гости на моите родители в Русе, а нещата ми останаха във Варна.
Поради моето забавяне срокът за направа на картичката се удължава до 12,30ч в неделя 11 април.
Моля, участвайте само с нови картички, направени в седмицата след задаване на предизвикателството.

Все още имате време да се включите в Картичкофурийско предизвикателство № 10 Цветя за цветница! и да спечелите прекрасната награда на Двете Елши. Крайният му срок е до 12,30ч утре 3 април.

2 коментара:

Zlatoena каза...

Пропуснала съм предизвикателството.. !!! Ще чакам с нетърпение следващото :) Поздравления за добрата идея :))

Ivolina каза...

Все още имаш време. Крайният срок е в неделя 12,30ч.