26 февруари 2010 г.

КФП №6 Двете Елши - Пролет

Време е за предизвикателството на Двете елши!

Много се вълнувам! За нас, Двете елши са сбъдната мечта от много време и се радваме, че можем заедно с вас да се забавляваме, да творим и да се наслаждаваме на любимото си хоби.

Много мислех каква да бъде темата на предизвикателството и тя някак естествено изплува.

Ето че Пролетта настъпва, независимо от настойчивата зима, жаждата за живот се събужда във всяко живо същество – скоро тревичките ще пробият студената пръст, цветенца ще цъфнат, дръвчетата ще се обсипят с листенца и розови цветчета и пчеличките ще зажужат – по една на всяко жълтурче. Пишейки това дори усещам аромата на цъфнали череши, който ме замайва. В това време и аз усещам как всичко в мен се събужда за нов живот, ново начало.

Двете елши са точно това – едно ново начало с дъх на пролет и на цъфнали дръвчета.


Точно защо предизвикателството ни е да направите картичка или проект на пролетна тема – колкото повече цветчета, листенца и събудила се природа толкова по-добре.


Наградата ще бъде присъдена на избрана от журито (Ем, Гери и аз) картичка, която най-много се доближава до идеята на предизвикателството. Могат да участват само нови картички – такива, които не са публикувани вече на вашите блогове.

Ето я и наградата.



А това са няколко картички за вдъхновение от сръчните ръце на:

Ем:



Рали:



Гери:



Крайният срок е петък 5 март, до края на деня.

Приятно майсторене!

Рали, Двете елши

Благодаря на Двете елши за това предизвикателство.
Искам само да кажа, че от днес Картичкофуриите могат до бъдат намерени и във Facebook.

4 коментара:

Creative каза...

Хихи, точно сега като се прибирах от работа, радвайки се на слънчицето, си мислех как вече се усеща напиращата пролет и че днес е денят за новото предизвикателство на Картичкофуриите и как ми се прави пролетна картичка :))) Сега отварям тук страничката и не мога да повярвам на очите си - темата е същата :))) И никога досега наградките не са били движещата сила за това да участвам в предизвикателствата, обаче тези хартии просто не мога да не ги отчета, както и неистовото ми желание да ги притежавам. :))) Което пак ще стане реалност, де, съвсем скоро ще се свържа с вас за поръчка :)))

Nana каза...

4 броя за повдигане на пролетното настроение съм ви нагласила от тази вечер. :) Само да напече малко слънце днес през деня, че хич не се справих със снимките. :С

Valentina каза...

Страхотно предизвикателство и аз вече имам идея. Надявам се да успея да я реализирам в срок :))

Двете елши каза...

Малеее момичета, много страхотни картички!!! Направо ще ни затрудните усещам!