19 февруари 2010 г.

КФП № 5 Картичка без цветни хартии

Здравейте и от мен - Мързеланче :)))

Доста мислих с какво да ви предизвикам, така че хем да не е сложно, но и да не бъде лесно.
И воала - измислих го!!!

Предизвикателството тази седмица : Без дизайнерска/шарена хартия/картон!

Трябва да използвате креативността си и да създадете прекрасна картичка, използвайки само едноцветна хартия/картон:)
Едноцветният картон не е скучен определено! Можете да го направите шарен /с печат и мастило, не принтер :р/,
можете да създадете релеф, можете да рисувате върху него /фалшив шев примерно/ и т.н. Възможностите са неограничени!
А ако все пак решите да го оставите едноцветен, много добър ефект и контраст се постига с отделни слоеве.

Ползвайте всичко което си пожелаете за украса! Нямам търпение да видя картичките ви!

Една от вас ще получи малка награда от мен /засега ще е изненада/ :)))

Приятно творене дами!

Мързеланче


Това е новото предизвикателство. Крайният срок е петък 26 февруари, до края на деня, но пък ако закъснеете малко и пуснете картичката си в събота сутринта няма да бъде върната.

Ако желаете вие да предизвикате останалите можете да го направите като пишете на имейла. Търсят се задаващи предизвикателство за м. Март.

3 коментара:

Le каза...

Е това е страхотно!

Rony каза...

Нелка, чудесна идея - много креативно!!! Браво :) На първо четене не ми хрумва нищо, но има време да помисля. И аз нямам търпение да видя творенията на другите :о

te4eto каза...

Май попрекалих, ама нали това предизвикателство е точно като за мен...